Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Merchant account niet actief

Merchant account niet actief 3 months, 3 weeks ago #843

Na het invullen van merchant id en licentie key bij Jideal stuit ik op het volgende probleem:
als ik testbetalingen doe vanuit Virtuemart komt elke keer de tekst op de pagina merchant is niet actief, daarna volgt een pagina met de tekst "Er is te veel tijd verstreken, u moet herbeginnen in de catalogus..." Wat moet er gebeuren om het merchant account te activeren?

PS Tickets in het ideal backend wordt tot nu toe niet op gereageerd.
Mvg
Willem-Hein Couwenberg

Re: Merchant account niet actief 3 months, 3 weeks ago #844

Hallo Willem-Hein,

De merchant account is niet actief komt van de bank als je een PSP ID/Gebruikers ID hebt die of niet correct is of door de bank nog niet geactiveerd is. Dit kan zijn bijvoorbeeld wanneer de test betalingen zijn gedaan op de test omgeving maar de productie omgeving nog niet de resultaten heeft overgenomen, waardoor je het productie account nog niet kan activeren.
Kind regards,

RolandD

Re: Merchant account niet actief 3 months, 2 weeks ago #847

Hi
Ik ben er nog niet helemaal:
Klant blijkt een ideal zelfbuw contract te hebben, sluiten jullie daar ook op aan, met Jideal?
Groet,
WH

Re: Merchant account niet actief 3 months, 2 weeks ago #848

Hallo,

Het ABN AMRO Zelfbouw abonnement is de advanced versie van iDeal. Hiervoor kan het tabblad ABN AMRO Internetkassa gebruikt worden.
Kind regards,

RolandD
  • Page:
  • 1
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.15 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.