De SHA-1-IN en SHA-1-OUT zijn de verificatie sleutels die je invult in de internetkassa van de bank en in JD iDeal zodat bij de koppeling er gecontroleerd kan worden dat het verzoek authentiek is. Als je naar de instellingen gaat bij de Rabobank zal je zien dat je daar deze 2 gegevens kan instellen.
Kind regards,
RolandD
The topic has been locked.
Re: SHA-1-IN en SHA-1-OUT
1 year, 6 months ago #674
Let ook even hier op: Het is mogelijk om automatische status updates te verwerken nadat de betaling is voldaan. Om dit te gebruiken dient de optie "Ik wil transactie feedback parameters ontvangen op mijn redirectie URL's." geactiveerd zijn en de URL voor de post payment pagina moet ingevuld zijn in de Internetkassa instellingen. Alle URLs moeten ingesteld worden op www.myshop.com/index.php?option=com_virt...e=checkideal.result.
Kind regards,
RolandD
Last Edit: 1 year, 6 months ago by Roland.
The topic has been locked.
Re: SHA-1-IN en SHA-1-OUT
1 year, 6 months ago #680
Let ook even hier op: Het is mogelijk om automatische status updates te verwerken nadat de betaling is voldaan. Om dit te gebruiken dient de optie "Ik wil transactie feedback parameters ontvangen op mijn redirectie URL's." geactiveerd zijn en de URL voor de post payment pagina moet ingevuld zijn in de Internetkassa instellingen. Alle URLs moeten ingesteld worden op www.myshop.com/index.php?option=com_virt...e=checkideal.result.