Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL

Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL 1 year, 6 months ago #664

Hallo,

ik ben bezig met het installeren van iDEAL. Alles lijkt goed te werken, en ik krijg ook geld binnen op mijn rekening. Maar het gaat fout als ik na de betaling weer wil terug gaan naar mijn website. (ik werk met rabobank),.

Mijn website geeft dan de volgende foutmelding:

Data verificatie heeft gefaald.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.
Paul Meijnen
The topic has been locked.

Re: Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL 1 year, 6 months ago #665

Hallo Paul,

Welk iDeal pakket heb je van de Rabobank?

De melding "Data verificatie heeft gefaald" komt op het moment dat de melding van de bank terug komt naar de site en de verificatie van de geheime sleutel en een groot aantal velden niet overeenkomt.
Kind regards,

RolandD

Re: Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL 1 year, 6 months ago #666

Hi Roland,

ik heb het Rabo iDEAL kassa pakket.

Groet,

PAul

Re: Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL 1 year, 6 months ago #667

Hey Paul,

Ok dan is JD iDeal in ieder geval goed geinstalleerd. Het heeft voorheen wel gewerkt of dit is de eerste keer dat het geinstalleerd wordt? De test betalingen zijn ook goed gegaan?

Staat de SHA Out key goed ingesteld in JD iDeal en Rabo dashboard? Er zijn namelijk 2 sleutels die ingesteld moeten worden, SHA IN en SHA OUT. De SHA IN werkt als ik het zo kan beoordelen want je kan de betaling voldoen.
Kind regards,

RolandD

Re: Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL 1 year, 6 months ago #668

De testbetaling zijn goed gegaan. (Ik kreeg toen wel een andere foutmelding, maar die heb ik kunnen oplossen)

Ik heb trouwens wel de SHA IN en SHA OUT de zelfde code meegegeven. Kan dit? Of is dit wellicht de oorzaak?

Paul

Re: Foutmelding na succesvolle betaling iDEAL 1 year, 6 months ago #669

Hallo Paul,

Volgens mij maakt eenzelfde key niet uit voor SHA IN en SHA OUT. Aparte is dat de test betalingen wel goed zijn gegaan want dit gebruikt exact dezelfde routine als de gewone betalingen. Waren bij de test betalingen de SHA sleutels ook hetzelfde? Je zou natuurlijk de sleutel aan kunnen passen en kijken hoe het gaat. Mocht dat niet lukken, contacteer ons dan even op sales@joomingdales.com met inlog gegevens voor de site en FTP, dan zal ik kijken.
Kind regards,

RolandD
  • Page:
  • 1
  • 2
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.17 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.