Welcome, Guest
Username Password: Remember me

TOPIC: Foutmelding

Foutmelding 1 year, 7 months ago #637

Ik heb JDIdeal geupdate van 1.6.2 naar 2.0.1
Ik krijg nu echter een foutmelding.

Er wordt aangegeven dat de besteling is ontvangen maar daar onder staat:

Er is helaas iets misgegaan.
Foutmelding: Verplichte velden ontbreken

Wat gaat hier fout?
En hoe kan ik dit herstellen?

Met vriendelijke groet,
Harald Suilen
The topic has been locked.

Re: Foutmelding 1 year, 7 months ago #638

Hallo Harald,

Controleer even in JD iDeal of de juiste iDeal variant is geactiveerd en dat alle velden ingevuld staan.

Eventueel kan een volledige herinstallatie helpen, hierbij moeten de tabellen die beginnen met jos_jdideal allemaal verwijderd worden en JD iDeal opnieuw geinstalleerd worden.

Je hebt dat een schone installatie. Het kan handig zijn om de huidige gegevens even te noteren.
Kind regards,

RolandD

Re: Foutmelding 1 year, 7 months ago #645

Heb JDIdeal gedeinstalleerd, en tabellen verwijderd.
Na een schone instalatie werkt het, heeft toch iets niet lekker gezeten.

Maar nu het volgende probleem:

Na een betaling of annulering zo terug moeten worden geleid naar mij website en de relevante tekst moeten worden weergegeven.
Helaas krijg ik een 500 error.

Hoe dit op te lossen?

Re: Foutmelding 1 year, 7 months ago #647

Hallo Harald,

Helaas krijg ik een 500 error.
Dit is een beetje summier maar ik ga een poging doen. Staan de success, annuleer en fout URL goed ingevuld? Als je deze wil gebruiken om een Joomla artikel weer te geven dan moeten ze beginnen met index.php?

De website URL moet eindigen met een /.
Kind regards,

RolandD

Re: Foutmelding 1 year, 7 months ago #648

Ik gebruik Ideal advanced, heirbij hoef ik enkel een return URL in te vullen en deze staat volgens mij goed. (zie attached screenshot).

Voor alle duidelijkheid heb is de procedure nogmaals doorlopen en krijg nog steeds de volgende melding: HTTP-fout 500 (zie attached screenshot)

Re: Foutmelding 1 year, 7 months ago #650

Hallo Harald,

Bij iDeal advanced heb je die verschillende return URLs inderdaad niet maar je had geen iDeal abbo vermeld dus het was gokken.

De return url moet dit formaat zijn: waarbij domein, volledige domein van de website is.

Die screenshot zou ik wel graag willen zien maar zit er niet bij. Ik denk dat het formaat te groot is. Schaal de afbeelding even naar 800x600, dan zou het goed moeten zijn.
Kind regards,

RolandD
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.17 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.