Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: IDEAL Logo integreren

IDEAL Logo integreren 1 year, 7 months ago #636

Goedemiddag,

Ik heb zojuist jullie ideal module geintegreerd in onze joomla omgeving. Echter staat op jullie site dat je de ideal afbeelding ook kan integreren in de betaalomgeving van joomla.

Echter kan ik nergens op de website van jullie deze knop vinden met de benodigde info.

Graag hoor ik het van jullie.

Gr. Wouter
The topic has been locked.

Re: IDEAL Logo integreren 1 year, 7 months ago #639

Hallo Wouter,

Ik was ervan overtuigd dat ik de vraag al beantwoord had maar hierbij nogmaals.

Echter staat op jullie site dat je de ideal afbeelding ook kan integreren in de betaalomgeving van joomla.
Weet niet zeker waar je dat gezien hebt maar ik neem aan dat je bedoelt de afbeelding op de betaalpagina van VirtueMart?

Zo ja, dan zal het VirtueMart thema wat gebruikt wordt moeten aanpassen. Dat is het bestand list_payment_methods.tpl.php in de map (standaard VirtueMart) com_virtuemart\themes\default\templates\checkout\.

Als het gaat om het aanpassen van de iDeal betaalknop dat kan gedaan worden door het bestand ExtraPayment.php of een variant hierop, ligt even aan het iDeal abonnement, aan te passen. Deze bestanden zijn te vinden in de map administrator\components\com_virtuemart\classes\payment\ideal\.
Kind regards,

RolandD

Re: IDEAL Logo integreren 1 year, 7 months ago #640

Ik kan het zo 123 niet vinden, heb je enig idee welke regel ik exact moet aanpassen voor het juist weergeven van het logo?

Het gaat om Rabobank ideal lite

Re: IDEAL Logo integreren 1 year, 7 months ago #642

Om welk logo gaat het Wouter? Als je degene bedoelt die in de keuzelijst van betalingen staat dan kan je het template bestand uit de JD iDeal zip pakket halen. Als je de zip uitpakt staat het bestand in de map admin\components\com_virtuemart\themes\default\templates\checkout\ en heet list_payment_methods.tpl.php. Die hoort op de server in de map components\com_virtuemart\themes\default\templates\checkout\ ervan uitgaande dat je de default template van VirtueMart gebruikt anders in de map van je template plaatsen.
Kind regards,

RolandD
  • Page:
  • 1
Moderators: Martijn
Time to create page: 1.23 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.