Voor een bepaald product (abonnement voor een afgeschermd deel van de site) wil ik graag de abonnementsgegevens automatisch bijwerken zodra betaald is. Om dat te doen, moet ik na de betaling nog weten dat dit abonnement was besteld. Dan kan ik met PHP/MySQL de database updaten.
Enig idee hoe ik dat kan realiseren? Moet ik variabelen meesturen in de URL (en blijven die dan bewaard) of kan ik global variabelen gebruiken of zelfs joomla sessie-variabelen?
Graag jullie idee, zo mogelijk met voorbeeld code (ben nog niet zo'n php guru)
Alvast dank!
The topic has been locked.
Re: iDEAL return pagina afhankelijk van besteld product
1 year, 8 months ago #625
Wat je het beste kan doen is VirtueMart hacken op het punt waar de order status wordt bijgewerkt. Ik neem aan dat je iDeal Advanced pakket hebt, hierbij wordt na een sucessvolle betaling, de order status in VirtueMart bijgewerkt. Zodra dit gebeurt kan je ook andere code laten uitvoeren. In die code kan je dan van alles en nog wat laten doen.
Kind regards,
RolandD
The topic has been locked.
Re: iDEAL return pagina afhankelijk van besteld product
1 year, 8 months ago #627
Met een Lite abbonement gaat het niet werken want er wordt geen order informatie terug gestuurd. Je wordt vanuit de bank direct terug gestuurd naar de opgegeven URL die overeenkomt met de status van de betaling. Danwel OK, geannuleerd of mislukt.