Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Rabo Ideal Light en Confirmed status vraagstuk
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Rabo Ideal Light en Confirmed status vraagstuk

Rabo Ideal Light en Confirmed status vraagstuk 1 year, 8 months ago #620

Ik heb het component JD ideal met succes geinstalleerd en in een keer aan de praat met alle 6 de testbetalingen.

Ik vraag mij alleen af of je in combinatie met JD ideal en het rabobank ideal light abonnement automatisch een Confirmed status na een geslaagde betaling kunt krijgen bij je bestelling.

Bij mij werkt dit in ieder geval niet. Nu is er wel een handmatige work-around te vinden, waarbij je na elke ontvangen bericht van een bestelling in het ideal dashboard checkt of de betaling goed is ontvangen en dan handmating in het admin gedeelte van VM de betaling op bevestigd zet, maar ik hoop dat dit automatisch kan.

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is en zo ja, welke stappen moet ik nemen (of wat moet ik controleren) om dit voor elkaar te krijgen?
The topic has been locked.

Re: Rabo Ideal Light en Confirmed status vraagstuk 1 year, 8 months ago #621

Goedendag,

Ik vraag mij alleen af of je in combinatie met JD ideal en het rabobank ideal light abonnement automatisch een Confirmed status na een geslaagde betaling kunt krijgen bij je bestelling.
Dit is niet mogelijk omdat het Light abonnement dit niet ondersteund. Je zal een Advanced abonnement moeten nemen, dan werkt dit wel.
Kind regards,

RolandD

Re: Rabo Ideal Light en Confirmed status vraagstuk 1 year, 8 months ago #622

Ok bedankt voor de info, dat heeft mij een hoop zoekwerk gescheeld.

• Page:
  • 1
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.13 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.