Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Digitale handtekening is niet geldig bij testbetal
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Digitale handtekening is niet geldig bij testbetal

Digitale handtekening is niet geldig bij testbetal 1 year, 10 months ago #603

Hallo,

Dit is mijn 3e installatie van JD ideal component
De eerste 2 lopen als een zonnetje, echter ik blijf foutmelding bij testbetalingen krijgen bij deze: Digitale handtekening is niet geldig

Ik denk dat dit aan de sleutel van Rabobank ligt, zoals ik al eerder heb meegemaakt
Echter de volgende stappen ondernomen:

iDeal gedeinstaleerd en onder tabblad betaalmodules alles van i|Deal verwijderd

IDeal opnieuw geinstaleerd en opnieuw alles ingevuld, zelfs de sleutel van Rabobank handmatig vernieuwd, maar ook dit gaf geen resultaat

Wat gaat hier mis?

Ik stuur anders graag alle gegevens om eens mee te kijken in de back end

Met vriendelijke groeten,

Peter-Paul
The topic has been locked.

Re: Digitale handtekening is niet geldig bij testbetal 1 year, 10 months ago #606

Hallo Peter-Paul,

Welke abonnement van de Rabobank heb je? De Rabo Internetkassa versleuteling is recentelijk aangepast door de Rabobank. Hierdoor gebruiken nieuwe accounts van de Rabobank alleen de nieuwe codering.

Wij zijn momenteel bezig met de laatste tests om deze nieuwe codering te implementeren.
Kind regards,

RolandD

Re: Digitale handtekening is niet geldig bij testbetal 1 year, 10 months ago #607

Hallo Ronald,

Inmiddels werkt het iDeal
Heb de dag erna ingelogd bij iDeal (Rabo iDeal lite) en hier stond automatisch een nieuwe code
Deze code ingevoerd, en nu werkt het
  • Page:
  • 1
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.14 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.