Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt

Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt 2 years, 1 month ago #546

Ik krijg bij het uitvoeren van een testbestelling in plaats van het doorgaan naar Rabo Ideal Lite de foutmelding op het scherm met tegelijkertijd een bevestiging van de bestelling.
:-------------------------------
Bedankt voor uw bestelling.

Success Uw bestelling is succesvol geplaatst

Een bevestigingse-mail is verzonden naar: info@tannetjeswebwinkel.nl

Parse error: syntax error, unexpected $end in /storage/mijndomein/users/021900/public/sites/www.tannetjeswebwinkel.nl/administrator/...xtraPaymentBasic.php(21) : eval()'d code on line 113

Klik hier om de details van uw bestelling te zien.
----------------------------------------

Die sintax staat onder het configuratie-tabblad in Virtuemarkt bij de ideal-betalingsmogelijkheid.
The topic has been locked.

Re: Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt 2 years, 1 month ago #548

Goedemorgen,

Ik heb zojuist een nieuwe JD iDeal versie toegestuurd waarmee dit probleem is verholpen.
Kind regards,

RolandD

Re: Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt 2 years, 1 month ago #552

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Re: Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt 2 years, 1 month ago #553

Het eerste probleem is verholpen Ziet er zo goed uit.

Maar ik krijg nu bij het inloggen in iDeal Rabobank Lite de melding:
* Digitale handtekening is niet geldig

Re: Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt 2 years, 1 month ago #556

Maar ik krijg nu bij het inloggen in iDeal Rabobank Lite de melding:
Dat is het inloggen op de Rabo omgeving gok ik? Als je probeert in te loggen op de test omgeving kan het zijn dat je daar geen account hebt. Als het de produktie omgeving is zou je even de vergeten wachtwoord link kunnen gebruiken.
Kind regards,

RolandD

Re: Foutmelding bij testbetalingen in Virtuemarkt 2 years, 1 month ago #559

Nee, het is in de testomgeving. En ik heb daar wel een account. De eerste testtransactie ging goed en daarna kreeg ik de foutmelding.

Rabobank helpdesk geeft mij hetvolgende algemene antwoord:

Geachte relatie, Probleem met niet geldige digitale handtekening bij iDEAL Lite: Voor de berekening van een hash in uw webwinkel dient u dezelfde sleutel te gebruiken die u heeft verzonden binnen het iDEAL Dashboard (ideal.rabobank.nl en idealtest.rabobank.nl). Bij het berekenen van de handtekening dient de inhoud van de in hoofdstuk 4.3 genoemde velden in de vermelde volgorde meegenomen te worden en spaties verwijderd te worden. Als u met deze aanwijzingen er niet uitkomt, adviseren wij u iemand in te schakelen die beschikt over de benodigde kennis en ervaring om de hashberekening voor u te implementeren. Een alternatief kan ook zijn om te kiezen voor de relatief eenvoudige artikelcode beveiliging. In dat geval dient u niet alleen de betalingsstatus handmatig in het iDEAL Dashboard te controleren maar ook te checken of de hoogte van het ontvangen bedrag overeenkomst met de waarde van de bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Beyhan Aslantas Rabo iDEAL desk
Last Edit: 2 years, 1 month ago by info@lesgourmands.nl. Reason: Aanvulling
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.19 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.