Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Installatie probleem

Installatie probleem 2 years, 2 months ago #487

Hi.

Een probleem met de installatie.
Joomla versie 1.5.15
VM 1.1.4 Stable
PHP 5
MySQL 5.0.45
OpenSSL enabled
FTP Layer uit

Component geinstalleerd (com_jideal_1.9.2.zip) via backend, melding (-1- Er is een fout opgetreden------Unable to create target folder)
Component staat wel in componenten, dus licentiecode ingevoerd > opgeslagen > oke
abbon = ABN AMRO iDeal Easy. Kan verder niet kiezen voor betaalmethode.

Dit is na herinstallatie van component, kon daar voor wel kiezen, maar kon ik onder Tab> Dokumentatie de betaalmethodelijst niet vervangen

Hoe nu verder?

Ik begrijp dat jullie vaker horen dat het dringend is, maar dat is het ook.

Oh ja, in de db staan 2 kolommen jos_jdideal_config en jos_jideal_settings terwijl ik de com al gedeinstallerd heb
Last Edit: 2 years, 2 months ago by info@lulugraphics.nl. Reason: extra info
The topic has been locked.

Re: Installatie probleem 2 years, 2 months ago #489

Hallo,

Component geinstalleerd (com_jideal_1.9.2.zip) via backend, melding (-1- Er is een fout opgetreden------Unable to create target folder)
Dit lijkt erop dat er een probleem is met de rechten tijdens de installatie. Aangezien je wel JD iDeal zelf kan gebruiken kan het zijn dat de bestanden die bij VirtueMart thuis horen er niet staan. Controleer even of de map administrator/components/com_virtuemart/classes/payments/ideal er staat inclusief submappen.

Kan verder niet kiezen voor betaalmethode.
Er staat helemaal geen betaalmethode in de lijst?

Oh ja, in de db staan 2 kolommen jos_jdideal_config en jos_jideal_settings terwijl ik de com al gedeinstallerd heb
Dat klopt, de tabellen blijven staan anders zou je na elke herinstallatie alle gegevens opnieuw moeten invoeren.
Kind regards,

RolandD
The topic has been locked.
  • Page:
  • 1
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.13 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.