Welcome, Guest
Username Password: Remember me

TOPIC: Hashcode validatie niet succesvol

Hashcode validatie niet succesvol 2 years, 4 months ago #381

Ik heb de iDEAL component van Joomingdales geinstalleerd in mijn Joomla website i.c.m. VirtueMart. Bij mijn bank staat alles klaar om testbestalingen uit te voeren. Alle instellingen van uw component gecontroleerd. Maar bij het maken van een testbetaling van 1 euro krijg ik de foutmelding terug van ING: "A technical error occured. Hashcode validatie niet succesvol". Ik maak gebruik van ING Basic. Ik weet absoluut zeker dat ik de geheime sleutel juist heb ingevoerd (copy/paste).

Wie kan me verder helpen?

The topic has been locked.

Re: Hashcode validatie niet succesvol 2 years, 4 months ago #383

Goedendag,

Even wat controleren
  • Klopt de gebruikersnaam?
  • Klopt de geheime sleutel? Met copy/paste geen spaties meegenomen?
  • Welke versie van JD iDeal heb je?
Kind regards,

RolandD

Re: Hashcode validatie niet succesvol 2 years, 4 months ago #385

* Ik heb de allernieuwste versie van JD iDEAL, versie 1.7.1, afgelopen dinsdag aangeschaft.
* Ik heb de door ING gegenereerde sleutel van ING ge copy/paste, zonder spaties.
* Acceptant ID klopt ook (copy/paste zonder spaties)

Los hiervan nog een vraag: is het ook mogelijk de door de bank gegenereerde sleutel zelf op de iDEAL site van de bank te veranderen en te uploaden?
Last Edit: 2 years, 4 months ago by oegehiddema@gmail.com.

Re: Hashcode validatie niet succesvol 2 years, 4 months ago #386

Na nog een hele dag proberen ben ik ten einde raad...

Ik heb de component inmiddels diverse malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd. De installatie verloopt vlekkeloos: 0 warnings, 0 errors. De iDEAL betaalmethode binnen Virtuemart geactiveerd, alle invoervelden in de component gechecked, maar een testbetaling blijft nog steeds dezelfde foutmelding geven.

Misschien moet ik de bank dan maar vragen of ze een nieuwe sleutel voor me willen genereren???

Re: Hashcode validatie niet succesvol 2 years, 4 months ago #387

Goedemorgen,

Als je in VirtueMart inlogt op de voorkant van de website en gaat naar Account Onderhoud, dan zal je daar de orders zien. Klik even op 1 order, je zal dan wederom de iDeal betaalknop ziet. Vraag even de bron van de pagina op. Plak die in een tekstbestand en post die hier even, dan zal ik kijken of daar nog gekke dingen staan.

Los hiervan nog een vraag: is het ook mogelijk de door de bank gegenereerde sleutel zelf op de iDEAL site van de bank te veranderen en te uploaden?
Volgens mij kan dit alleen met een iDeal Advanced abonnement.
Kind regards,

RolandD

Re: Hashcode validatie niet succesvol 2 years, 4 months ago #388

Roland wrote:
Goedemorgen,

Als je in VirtueMart inlogt op de voorkant van de website en gaat naar Account Onderhoud, dan zal je daar de orders zien. Klik even op 1 order, je zal dan wederom de iDeal betaalknop ziet. Vraag even de bron van de pagina op. Plak die in een tekstbestand en post die hier even, dan zal ik kijken of daar nog gekke dingen staan.

Als ik via de frontend naar de Virtuemart webshop ga, kom ik direkt in de winkel (overzicht van produkten) terecht, en is er geen optie om naar 'Account Onderhoud' te gaan. Of is dit in te stellen in de backend van Virtuemart?

p.s. Inloggen heeft de klant al in een eerder stadium gedaan, aangezien ik gebruik maak van Community Builder. Pas nadat de klant hierin heeft ingelogd, krijgt deze de mogelijkheid om naar de Virtuemart webshop te gaan.
Last Edit: 2 years, 4 months ago by oegehiddema@gmail.com.
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.17 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.