Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: iDEAL betaling scherm

iDEAL betaling scherm 2 years, 4 months ago #369

Hallo,

Zojuist heb ik JD iDEAL geïnstalleerd wat vrij simpel ging, zonder errors.
Nu heb ik ook verschillende producten toegevoegd in mijn webshop. Wanneer ik deze selecteer en persoonlijke gegevens invul heb ik de mogelijkheid om Bevestig bestelling te doen. Wanneer ik dit druk krijg ik een mailtje in mijn inbox en wordt ik door gelinkt naar de hoofdpagina en krijg ik nergens een ideal betaling scherm te zien.

Kan iemand mij helpen?

Mvg,
The topic has been locked.

Re: iDEAL betaling scherm 2 years, 4 months ago #370

Goedendag,

Wanneer ik dit druk krijg ik een mailtje in mijn inbox en wordt ik door gelinkt naar de hoofdpagina en krijg ik nergens een ideal betaling scherm te zien.
Je krijgt dus het bevestigingsscherm van de bestelling niet te zien?

Nog wat andere vragen:
  • Welk iDeal pakket heb je?
  • Deze staat ook als actief in JD iDeal?
  • Als je naar Account onderhoud gaat en de order opent, zie je daar een iDeal betaalknop?
Kind regards,

RolandD

Re: iDEAL betaling scherm 2 years, 4 months ago #371

Ik kan mijn bestelling bevestigen door een knop onderaan de bestelling in te drukken genaamd 'Bestelling bevestigen'. Wanneer ik deze indruk krijg ik een mailtje in mijn inbox met de bestelling. En wordt ik automatisch doorgelinkt naar de hoofdpagina van de website.

Rabobank iDEAL Lite heb ik.

Ja, deze heb ik ingevuld met de juiste gegevens (over de merchant ID, moeten de 00 ervoor komen te staan zodat het een 9 cijferig nummer wordt? dat heb ik nu wel.)

Account onderhoud? Bedoel je op de website zelf nadat je ingelogd bent?

De functie van een ideal betaling op de website heeft als doel donaties te ontvangen. Dus je hoeft niet in te kunnen loggen om een donatie te kunnen doen.

Gr,
Last Edit: 2 years, 4 months ago by sander106@hotmail.com.

Re: iDEAL betaling scherm 2 years, 4 months ago #372

Hallo Sander,

Is het nog een test site of is de site al live? Ik zou graag even op de site zelf kijken om te zien hoe het proces in elkaar zit. Als het kan stuur mij even login gegevens voor de Joomla administrator site, FTP en de URL van de site. Bedankt.
Kind regards,

RolandD

Re: iDEAL betaling scherm 2 years, 4 months ago #373

De site is live..

hoe kan ik je bericht sturen? de pm functie werkt niet.

Re: iDEAL betaling scherm 2 years, 4 months ago #377

De PM functie werkt weer
Kind regards,

RolandD
  • Page:
  • 1
  • 2
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.17 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.