Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: VM foutmelding als ik iDeal kies

VM foutmelding als ik iDeal kies 2 years, 4 months ago #359

The topic has been locked.

Re: VM foutmelding als ik iDeal kies 2 years, 4 months ago #360

Goedendag,

Ik denk dat we maar bij het begin moeten beginnen.
Vervolgens de certificaten aangemaakt (en via component toegevoegd) waarbij OpenSSL toch net even andere meldingen geeft dan in de handleiding.
Ik zie wel een foutmelding in het SSH scherm. Nu weet ik hier zelf niets van maar de FAQ van OpenSSL heeft er wel antwoord op. Het lijkt mij op een configuratie fout in het systeem. Dit zal eerst opgelost moeten worden om een goede sleutel te kunnen maken.

Verder is er nog de foutmelding "No valid database connection". Deze melding kan ik nergens terug vinden behalve in JoomFish. Heb je die geinstalleerd staan? Nu weet ik verder niet of dit van invloed is op de rest van het proces maar het klinkt niet goed.

Deze 2 zaken eerst maar oplossen, dan even zien of iDeal nog steeds problemen geeft.
Kind regards,

RolandD

Re: VM foutmelding als ik iDeal kies 2 years, 4 months ago #361

OK, ik zal kijken bij de FAQ van OpenSSL

Wil je nu zeggen dat ik Joomfish niet kan gebruiken met jullie component?
Als dat zo is, heb ik dus niets aan het component omdat de site meertalig is

Re: VM foutmelding als ik iDeal kies 2 years, 4 months ago #362

Wil je nu zeggen dat ik Joomfish niet kan gebruiken met jullie component?
Nee dat zeg ik niet. Maar ik moest wel gokken waar de melding vandaan komt. Blijkbaar gebruik je JoomFish en zit ik in ieder goed waar de melding vandaan komt. Het enige wat ik wil zeggen is dat JoomFish een probleem ergens mee heeft.

Zelf draai ik ook JoomFish op mijn test installatie en dat gaat zonder problemen.
Kind regards,

RolandD

Re: VM foutmelding als ik iDeal kies 2 years, 4 months ago #363

OK, dat Joomfish probleem is nog wel te overzien dus en lijkt me nu niet verder aan de orde.
Wat ik wel belangrijk vind, is dat iDeal nog niet werkt........
Daar wil ik dus een oplossing voor.

Re: VM foutmelding als ik iDeal kies 2 years, 4 months ago #364

Wat ik wel belangrijk vind, is dat iDeal nog niet werkt........
Daar wil ik dus een oplossing voor.
Is het inmiddels wel gelukt om je certificaten aan te maken? Het Field too short komt onder andere als melding als gebruikersnaam en/of wachtwoord niet overeen komt. Controleer deze ook even. Mocht het allemaal verder goed staan, stuur dan even login gegevens en ideal gegevens naar roland apestaartje joomingdales.com en zal ik even kijken.
Kind regards,

RolandD
  • Page:
  • 1
  • 2
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.20 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.