Welcome, Guest
Username Password: Remember me

bestelling bevestigd vóór betaling...
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: bestelling bevestigd vóór betaling...

bestelling bevestigd vóór betaling... 2 years, 4 months ago #345

• kimf
Beste mensen,

Als ik een bestelling plaats in mijn webshop (en kies voor ideal als betaalmethode) krijg ik al een bevestiging van mijn bestelling (en de e-mail) voordat ik word doorgeleid naar de bank.
rarara wat gaat er fout

Alvast bedankt voor het meedenken!

gr Kim
The topic has been locked.

Re: bestelling bevestigd vóór betaling... 2 years, 4 months ago #346

Goedendag Kim,

Er gaat niets fout maar dit is de manier waarop VirtueMart werkt. Je krijgt een bevestiging van je bestelling. Dit zegt nog niets over de betaling, die vind plaats na het bevestigen van de bestelling. Zodra de bestelling is betaald zal er nog een mail komen met de mededeling dat de bestelling bevestigd is.
Kind regards,

RolandD

Re: bestelling bevestigd vóór betaling... 2 years, 4 months ago #351

• kimf
OK, dan nog twee vraagjes hierover.
1. Bij paypal wordt je wel meteen naar de betaalpagina van Paypal geleid. Bij ideal moet je als klant eerst op een knopje drukken. De werking op de achtergrond is inderdaad hetzelfde, de bestelling wordt ook bevestigd. Is het ook mogelijk de klant meteen door te linken naar ideal?
2. Als de betaling succesvol is geweest, wordt dit dan automatisch in VM verwerkt of moet je dit handmatig doen? (na controle van de betaling)

mvgr Mirco

Re: bestelling bevestigd vóór betaling... 2 years, 4 months ago #353

Hallo Mirco,

1. We zijn hier mee bezig om het in de volgende versie te implementeren. Het enige nadeel is dat je niet de melding krijg dat de bestelling is geplaatst. Waarschijnlijk wordt de pagina alsnog getoond met de knop en een aftelling dat de klant na x seconden automatisch wordt doorgestuurd,
  2. Dit ligt eraan, bij een Advanced abonnement gaat dit automatisch, alle andere abonnementen zal het handmatig gedaan moeten worden
Kind regards,

RolandD
  • Page:
  • 1
Moderators: Martijn
Time to create page: 0.16 seconds

Copyright © 2011 JoomingDales.com - Extensions for Joomla and Virtuemart. All Rights Reserved. Powered by BatteryKing.nl.